Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 09:19:19 +0300

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04789 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Sõitme küla, Sinilinnu, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Sõitme küla, Sinilinnu, Harju maakond, Kuusalu vald, 
Sõitme küla, Sinilinnu (Elamu, Abihoone, Reoveepuhasti) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Soovitakse püstitada kaks uut hoonet.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26970715>  (menetlus nr: 
428241), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (MAARJA-LIIS SEPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister